9 מחשבות על “סיפור אמיתי: איך יחזירו לי כסף למרות שהטעות שעשיתי, ואיך גם אתם יכולים”
תלוי מה מפסידים. כסף זה שטויות. כסף ניתן להחזיר, וגם לוותר. טעויות בבריאות ובחיים לא ניתן. ועל זה בעצם, הפסימיות הקשה שלי עכשיו, מתנהלת. איפה היינו ולמה לא עשינו בזמן הנכון, כשצריך היה ????????? (כוונתי לניתוחים וטיפולים שלא נעשו בזמן ).
שלום לך,
ברשותך, אני ממליצה לך לעזוב את מה שהיה. לדעתי זה ממש ביזבוז זמן ואנרגיה.
תחשבי מה נעים לך לעשות ומה נעים לך לחשוב ולעשות כדי להגיע למקום ולדברים שיחזקו ויעודדו אותך,
היי חגית,
בנוסף למה שכבר נאמר, אני חושבת שיפה עשית שהדגשת את שמו של אורן, מנהל התחנה.\כל כך הרבה פעמים אנחנו מתלוננים על שירות גרוע.
צריך לחזק את מי שנותן שירות טוב, ובמיוחד את מי שמתאמץ ויותצא מגידרו לשם כך,
מציעה שתעבירי את זה גם לאורן עצמו,
יום טוב, לי
שלום לי,
כמובן שחשבתי על זה ורציתי עוד דרך להודות לו,
רק שהדברים התגלגלו אחרת:
כשבאתי לתחנה לממש את ההבטחה של אורן, התברר שהוא בכלל לא מנהל התחנה…., המנהל האמיתי החליט לכבד את ההבטחה שלו, אבל זה לרוב זה לא הנוהל, כי, וזה עלה בדעתי, קל מאוד ל'ספר סיפור' כמו שסיפרתי אני ולעשות משהו אחר.
עדיין, אני יודעת שהרווחתי: קודם כל הידיעה שרק צריך לבקש ומקבלים, ושאני העזתי וקיבלתי!
מישהו הסכים לתקן לי את הטעות- שווה ערך לכרטיס רכבת לתל-אביב.
ובעיקר ההבנה: שכולנו רוצים שיגידו לנו כן,
ולמרות שלא תמיד זה אפשרי,
עדיין כדאי מאוד לצאת מנקודת ההנחה שמי שעומד לפנינו הוא אדם כמונו,
וישמח לשמח אותנו, כמו שהוא רוצה שישמחו אותו.
ומאחורי כל אלו- לתת אמון, לסמוך,
באחר, ועל האחר- שהוא שואף לטוב- כמוני וכמוך,
היי חגית
יפה ששיתפת אותנו בחוויה שלך. חשוב לזכור שתמיד כדאי לבקש, אם זו עזרה או כל דבר אחר, כי בכל מקרה רק נרוויח מכך, גם אם יסרבו לנו, שהרי ה"לא" נמצא שם בכל מקרה אם לא נבקש, כך שכל "כן" הוא רווח נקי.
בברכה
קטי פישר
סדנאות לכתיבה יוצרת, עריכה ספרותית וכתיבת סיפורי חיים וביוגרפיות.
תלוי מה מפסידים. כסף זה שטויות. כסף ניתן להחזיר, וגם לוותר. טעויות בבריאות ובחיים לא ניתן. ועל זה בעצם, הפסימיות הקשה שלי עכשיו, מתנהלת. איפה היינו ולמה לא עשינו בזמן הנכון, כשצריך היה ????????? (כוונתי לניתוחים וטיפולים שלא נעשו בזמן ).
שלום לך,
ברשותך, אני ממליצה לך לעזוב את מה שהיה. לדעתי זה ממש ביזבוז זמן ואנרגיה.
תחשבי מה נעים לך לעשות ומה נעים לך לחשוב ולעשות כדי להגיע למקום ולדברים שיחזקו ויעודדו אותך,
בהצלחה, חגית
תודה עופר,
חשוב לי הדגיש שסוף הסיפור לא היה כאחריתו.
מי שהציג עצמו כמנהל- לא היה המנהל.
והמנהל האמיתי החליט לכבד את הבטחתו של ה'לא אמיתי'.
וזה יפה!
ואתמול נסעתי את נסיעת הבונוס.
אז כן- כדאי מאוד לבקש,
חגית
היי חגית,
בנוסף למה שכבר נאמר, אני חושבת שיפה עשית שהדגשת את שמו של אורן, מנהל התחנה.\כל כך הרבה פעמים אנחנו מתלוננים על שירות גרוע.
צריך לחזק את מי שנותן שירות טוב, ובמיוחד את מי שמתאמץ ויותצא מגידרו לשם כך,
מציעה שתעבירי את זה גם לאורן עצמו,
יום טוב, לי
שלום לי,
כמובן שחשבתי על זה ורציתי עוד דרך להודות לו,
רק שהדברים התגלגלו אחרת:
כשבאתי לתחנה לממש את ההבטחה של אורן, התברר שהוא בכלל לא מנהל התחנה…., המנהל האמיתי החליט לכבד את ההבטחה שלו, אבל זה לרוב זה לא הנוהל, כי, וזה עלה בדעתי, קל מאוד ל'ספר סיפור' כמו שסיפרתי אני ולעשות משהו אחר.
עדיין, אני יודעת שהרווחתי: קודם כל הידיעה שרק צריך לבקש ומקבלים, ושאני העזתי וקיבלתי!
מישהו הסכים לתקן לי את הטעות- שווה ערך לכרטיס רכבת לתל-אביב.
ובעיקר ההבנה: שכולנו רוצים שיגידו לנו כן,
ולמרות שלא תמיד זה אפשרי,
עדיין כדאי מאוד לצאת מנקודת ההנחה שמי שעומד לפנינו הוא אדם כמונו,
וישמח לשמח אותנו, כמו שהוא רוצה שישמחו אותו.
ומאחורי כל אלו- לתת אמון, לסמוך,
באחר, ועל האחר- שהוא שואף לטוב- כמוני וכמוך,
(אוטוטו וידאו חדש על זה ביוטיוב
http://www.youtube.com/hagitsimantov
זה קישור לערוץ שלי, הסרטון- בקרוב מאוד!)
יום נפלא, שיהיה,
חגית
היי חגית
יפה ששיתפת אותנו בחוויה שלך. חשוב לזכור שתמיד כדאי לבקש, אם זו עזרה או כל דבר אחר, כי בכל מקרה רק נרוויח מכך, גם אם יסרבו לנו, שהרי ה"לא" נמצא שם בכל מקרה אם לא נבקש, כך שכל "כן" הוא רווח נקי.
בברכה
קטי פישר
סדנאות לכתיבה יוצרת, עריכה ספרותית וכתיבת סיפורי חיים וביוגרפיות.
הי קטי,
תודה לך.
אני שמחה שקראת והגבת,
ושיש אנשים שעוזרים לי להביא את האופטימיות לקדמת הבמה,
להתראות, חגית
תודה עופר,
אני גם יודעת שאתה עוזר לי בלהראות שאפשר.
ובוודאי מעבירה הלאה!
להתראות, חגית
יופי חגית.
אני קורא הרבה ממה שאת שולחת גם אם לא תמיד מגיב.
הרעיון כאן פשוט מאד ובאמת אנושי.
סיפרת זאת יפה וחכם ואנושי ויצירתי.
יופי